FAQ
Hoe verloopt het proces van bestellingen met bedrukking?
U kiest een product dat u graag wilt bestellen, u uploadt uw logo of afbeelding en nadat u tevreden bent met uw ontwerp kunt u de bestelling afrekenen. Onze design editor zal u volledig door het proces heen lopen als u een product heeft gekozen.
Welke bestandsformaten kan ik uploaden voor het afdrukken van mijn textielbestelling?
U kunt werken met bestanden in PNG, JPG en SVG-formaat. We raden echter aan een grafisch SVG-bestand te gebruiken voor het beste resultaat. Teksten kunt u zelf toevoegen in de editor. Het kan zijn dat Reha contact met u opzoekt wat betreft uw bestelling.
Wat zijn de levertijden voor het afdrukken van mijn bestelling?
Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk afhandelen binnen 3 werkdagen. Mocht het door onvoorziene omstandigheden niet lukken, dan nemen wij tijdig contact met u op.
Kan ik een proefdruk ontvangen voordat ik mijn volledige bestelling plaats?
Door de livepreview in de design editor ziet u meteen hoe het definitieve ontwerp op het product eruit komt te zien. Wij leveren daarom geen proefdrukken aan.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd voor het afdrukken van mijn bestelling?
U kunt betalen met IDeal, PayPal, Visa, MasterCard, American Express, Maestro, ShopPay, Apple Pay en Google Pay.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
Gepersonaliseerde artikelen zijn helaas niet te retourneren, echter kunnen bestellingen wel binnen 12 uur na aanvraag worden gewijzigd. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de algemene voorwaarden.
Hoe werkt het retourbeleid?
Gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet geretourneerd worden. Heeft u een defect of een foute bedrukking ontdekt? Neem telefonisch contact met ons op om uw retour door te spreken. In samenspraak met een van onze medewerkers kunt u daarna het retourformulier invullen en betalen wij de verzendkosten voor u.
Kan ik mijn bestelling laten afdrukken en naar een ander adres laten verzenden?
U kunt bij het afrekenen ervoor kiezen de bestelling naar een ander postadres te versturen.
Is het mogelijk om een spoedbestelling te plaatsen?
Spoedbestellingen zijn mogelijk als het artikel voorradig is. We rekenen echter hier geen standaard spoedtoeslag voor, omdat we niet kunnen garanderen dat dit in alle gevallen lukt. Mocht u specifieke wensen hebben, dan kunt u ons bellen op +31 53 - 536 43 07 of een mail sturen via info@reha-reclame.nl. Wij denken graag met u mee.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice als ik vragen heb over mijn bestelling?
Op werkdagen kunt u ons telefonisch bereiken via +31 53 - 536 43 07, via bovenstaand contactformulier of via de chatknop die zich bevindt aan de rechterkant.
Contactformulier
Wij staan voor u klaar!
Met specialisten die al meer dan 17 jaar in het vak zitten hebben we alles in huis om jouw reclame en designs tot een succes te maken. Of het nu gaat om bedrijfskleding, sportshirts, banners of spandoeken – alle bestellingen toveren een glimlach op ons gezicht en pakken we met plezier op.
Het Reha-team
Over Reha-Reclame
Reha Reclame & Design is opgericht in 2002 en vanuit een zolderkamertje uitgegroeid tot een volwaardig bedrijf. Dagelijks werken we met plezier met textiel, full colour print machines, drukpersen en transferpersen - Elke dag mooie dingen maken is ons motto.